تراز کننده کاشی سرامیک

تراز کننده کاشی و سرامیک به قطعاتی از جنس پلاستیک گفته می شود که جهت تراز نمودن کاشی و سرامیک های مجاور هم در کف یا دیوار به کار برده می شود.
در حقیقت این قطعه یکی از نیاز های اصلی نصب کاشی و سرامیک است زیرا با وجود استفاده از تراز کاشی هم کاری تمیز تر خواهیم داشت هم از شر ناخونک که زائده ای است که بین بند های سرامیک به وجود می آید راحت می شویم.

​با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ابزار های نوین و پیشرفته در سازه های عمرانی یکی از وسیله هایی که امروز بسیار به کمک نصابان سرامیک می آید تراز کننده سرامیک یا همتراز کاشی است که می توان به کمک این ابزار هم در وقت صرفه جویی کرد هم کیفیت تمام شده ی کار را ارتقا بخشید.
مکانیزم عملکردی این وسیله به این شکل است که با فشار وارد کردن به لبه ی دو سرامیک مجاور هم از بالا و پایین این دو لبه با هم یکسان شده و دیگر زائده ای وجود ندارد که باعث تجمع آب ، آلودگی و گرد و خاک گردد که بعد از مدتی سبب ایجاد لک و کدری بر روی سطح کاشی گردد.

تراز کننده کاشی سرامیک وسیله ای است که برای تراز کردن سرامیک های مجاور هم در کف یا دیوار به کار می رود.

تراز کننده کاشی سرامیک که برای نصب این مصالح ساختمانی پر کاربرد استفاده می گردد یکی از جدیدترین روش های نصب کاشی است که در چند سال گذشته استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.
روش استفاده از تراز کاشی را به صورت مختصر برای شما شرح می دهیم.
در ابتدای کار باید مکان مورد نظر را عاری از تکه های بزرگ سنگ کنیم به گونه ای که سطح کاملا یکدست و صافی را داشته باشیم.
در مرحله ی بعد ملات ماسه سیمان را به صورت سفت و کم آب با مقدار مناسب سیمان درست می کنیم و به وسیله ی ماله دندانه دار بر روی سطح پهن می نماییم.
حالا سرامیک ها را قرار داده و در بین آنها از کلیپس و گوه تراز کاشی استفاده می کنیم و به وسیله ی انبر تراز کننده آنها را تا حدی سفت می کنیم که تاب سرامیک گرفته شود.
تراز کاشی در بسته بندی 100 عددی و 50 تایی در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

تراز کننده کاشی سرامیک چیست؟

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید