همتراز کاشی و سرامیک

​همتراز کاشی و سرامیک که عمدتا در صنعت در کاشی کاری و سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد به منظور تراز نمودن و تاب گیری سرامیک ها مورد استفاده قرار می گیرد.
هم تراز کاشی و سرامیک از دو قطعه مجزا به نام کلیپس ( قطعه سفید ) و گوه ( قطعه مثلثی شکل رنگی ) تشکیل می گردد.
بست همتراز کننده کاشی و سرامیک یکی از محصولات پر کاربرد در صنعت ساختمان است.
زیرا علاوه بر افزایش سرعت ، باعث افزایش دقت و زیبایی دو چندان در انتهای کار می گردد.
چون اکثر کاشی و سرامیک های تولید داخل دارای موج و بر آمدگی یا به اصطلاح تاب هستند لزوم استفاده از همتراز سرامیک و کاشی برای نصب آنها بیشتر احساس می شود.
هم تراز کننده کاشی و سرامیک به وسیله انبر همتراز کاشی نصب می گردد و در بسته بندی جداگانه به بازار عرضه می گردد چون کلیپس یا پایه یکبار مصرف است اما گوه یا پل قابلیت استفاده تا چند بار را دارد. صلیب کاشی یکی از قطعات مکمل برای تنظیم فاصله کاشی ها در استفاده از همتراز می باشد.
همتراز و گوه کاشی حتما باید با استفاده از انبر همتراز سفت گردد که به میزان لازم این عمل را انجام می دهد.

عکس همتراز کاشی

​فیلم نحوه اجرای کاشیکاری با همتراز کاشی

نوع کالاتعداد در بستهکاربرد
کلیپس همتراز کوچک100 عددمناسب سرامیک های ضخامت 6 تا 8 میلیمتر
کلیپس همتراز متوسط100 عددمناسب سرامیک های ضخامت 8 تا 12 میلیمتر
کلیپس همتراز بزرگ100 عددمناسب سرامیک های ضخامت 10 تا 15 میلیمتر
گوه همتراز کوچک100 عددمکمل کار با کلیپس کوچک
گوه همتراز متوسط50 عددمکمل کار با کلیپس متوسط
گوه همتراز بزرگ50 عددمکمل کار با کلیپس بزرگ

جدول انتخاب همتراز برای سرامیک کاری

همتراز کاشی

​فروش همتراز کاشی​​​​​​​

فروش همتراز کاشی و سرامیک در انواع مختلف و متنوع در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ
همتراز کاشی یکی از نیازهای امروزه هر نصاب کاشی و سرامیک است. این ابزار بسیار کاربردی با از بین بردن زائده های لبه ی سرامیک در نهایت سطحی بسیار صاف عاری از هرگونه بر آمدگی و لبه را به شما اعطا می کند. برای خرید همتراز کاشی با ما در واتساپ یا تماس تلفنی در ارتباط باشد.

خرید همتراز کاشی

برای خرید همتراز کاشی برای پروژه ها و عملیات های عمرانی در تهران یا کرج و یا سایر کلان شهر های ایران ( شیراز ، اصفهان ، مشهد ، تبریز ، کرمان ، اهواز ، سنندج ، اردبیل ، ارومیه ، ساری ، رشت ، سمنان ، قم و ... ) با ما در تماس باشید تا بتوانیم در اسرع وقت در خدمت شما مشتریان گرامی باشیم.
همتراز کاشی یک وسیله ضروری جهت نصب کاشی و سرامیک در دیواره و کف می باشد ، از همین رو این وسیله را می توان در هر شهر و مکانی پیدا کرد. فقط کافیست برای خرید همتراز کاشی با ما تماس بگیرید. 

​مزایای استفاده از همتراز کاشی و سرامیک

1- استفاده از همتراز کاشی و سرامیک موجب از بین رفتن ناخونک کار می شود که این امر باعث افزایش کیفیت سرامیک کاری و زیبایی مضاعف در پایان کار می گردد. باید به این نکته توجه نمود که در صورت وجود ناخونک در سطح کار که به دلیل استفاده نکردن همتراز به وجود می آید این محل ( ناخونک ) باعث تجمع آب اضافی می گردد که عمدتا محل رشد باکتری ها و جلبک ها می شود.
پس از مدتی نمایی بسیار زشت بین سرامیک ها در مجاورت بند کاشی به وجود می آورد که در نهایت باعث تیرگی و کدر شدن سطح سرامیک حتی از نوع کیفیت عالی و درجه 1 می شود. این مورد یکی از عیب هایی است که می توان با استفاده کردن از همتراز در سرامیک کاری آن را مرتفع نمود.
2- با به کار بردن هم تراز کاشی در نصب سرامیک های کف یا دیوار ، بند های همه ی سطح کار سرامیک کاری شده یکدست و یک شکل می شوند که این یکی از بزرگترین محاسن استفاده از همتراز است.
چون پس از مدتی با راه رفتن و جابجایی اجسام بر روی سرامیک ها ، بند های آنها آسیب دیده و به راحتی قابل ترمیم و بازسازی است زیرا همه ی آنها یکسان هستند.
3- استفاده از کلیپس همتراز کاشی و سرامیک علاوه بر زیبایی که در مطالب بالا به آن اشاره شد ، سبب افزایش سرعت کار برای نصابان و اجرا کنندگان کاشی و سرامیک می گردد. بعضی از نصابان به گفته ی خود با استفاده از همتراز کاشی تا دو برابر در روز میزان نصب سرامیک را افزایش می دهد.
4- با استفاده از همتراز دیگر نیازی به چسب 123 ندارید و هم در هزینه ی خرید چسب 123 صرفه جویی می کنید و هم از لکه های بجا مانده ی چسب بر روی کاشی و سرامیک در امان خواهید بود. همچنین دیگر نیازی به استفاده از چکش لاستیکی برای نصب سرامیک نیست و پس از استفاده همتراز کاشی مطمئن هستید که سطح کار تراز شده است.


​همتراز کاشی ویترکس

هدف اصلی همتراز کاشی و سرامیک و در کل تمام ابزارهای تولید شده توسط شرکت vitrex تسهیل در کار حرفه ای در حمل ، برش و چیدن انواع کاشی و سرامیک و سنگ است. برای این منظور، شرکت ویترکس نتیجه بیش از 15 سال تجربه در این بخش را ارائه می دهد و ابزارهایی مانند سیستم هم تراز کاشی ، صلیب کاشی ، اسپیسر آجر ، قاپک حمل سرامیک ، قواره بر سرامیک اسلب و فارسی بر لبه سرامیک و دیگر تولیدات را ارایه می دهد تا بتواند کار را برای کاشی کاران گرامی و نصابان این حرفه آسان تر کند.
همانطور که همه کاشی‌کاری‌های حرفه‌ای می‌دانند ، ناخونک زدن کاشی یا به اصطلاح لبه زدن یکی از بدترین اتفاقاتی است که هنگام کاشی کاری ممکن است اتفاق بیفتد. یک کف کمی نا هموار می تواند مشکلات بسیاری را برای کاشی کار ایجاد کند و تمام پروژه را با مشکل مواجه کند. 
یکی دیگر از اشتباهات بزرگی که سازندگان و مجریان اغلب مرتکب می شوند ، عدم استفاده از سیستم هم تراز کاشی برای جلوگیری از به وجود آمدن ناخونک یا لبه دو سرامیک کنار هم است.
در ادامه شما را با نحوه استفاده از همتراز کاشی و محاسن این محصول آشنا خواهیم کرد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید